Als je van zwemsport houdt én uit Gouda komt is het je vast niet ontgaan: de felroze GoStores Gouda reclameborden in het Groenhovenbad. Helmer Lich, een trotse ‘Gouwenaar’ en bekend gezicht binnen GoStores Gouda, deelt graag zijn enthousiasme over de sponsordeal met Goudsche Zwemclub DONK en het belang van lokale betrokkenheid.
Als vestigingsmanager van een aantal woonwinkels en bestuurslid van Ondernemersvereniging GoStores Gouda, heeft Helmer meer dan 10 jaar ervaring in de ontwikkeling van het winkelgebied. “Op GoStores Gouda hebben we een hechte Ondernemersvereniging die er alles aan doet om onze winkels lokaal en regionaal op de kaart te zetten. Een mooie lokale samenwerking lag dan ook voor de hand!”
De keuze voor een sponsordeal met GZC DONK is voor Helmer persoonlijk. Als voormalig waterpolospeler bij de club voelt hij een sterke band met de vereniging. Het is dan ook fantastisch om via deze sponsordeal bij te dragen aan de lokale betrokkenheid, de ondersteuning van diverse zwemsporten én de ontwikkeling van jeugdtalent.
“We zijn met het GoStores-logo onder andere te zien op de t-shirts van zweminstructeurs en op de flyers die worden uitgedeeld na het behalen van een zwemdiploma.” Voor Helmer is vooral de herkenning door de reclamedoeken achter de spelersbanken en de borden langs de rand tijdens waterpolowedstrijden een hoogtepunt. “Die vallen lekker op door het roze van de GoStores huisstijl!”
Afsluitend spreekt Helmer zijn trots uit over de sponsordeal, die niet alleen de sportstimulering onder kinderen benadrukt, maar ook de lokale betrokkenheid van GoStores Gouda onderstreept. Hij hoopt op een langdurige samenwerking en moedigt alle kinderen aan om te blijven zwemmen. “Go Go Go!” voegt hij lachend toe.
foto’s: Maarten Knol / www.Digiknol.eu